כלים עוצמתיים לארגון
ההרצאות, הסדנאות וימי העיון שאנו מציעים מותאמים לצרכי הארגון וליעדיו
תכנית הסיוע לעובדים ולמנהלים (EAP) שאנו מציעים כוללת מגוון הרצאות, סדנאות וימי עיון העוסקים באתגרים הניצבים בפני עובדים ובקשר בינם לבין איכות והיקף התפוקה הארגונית.
במסגרת המפגשים רוכשים הארגון והעובדים תובנות וכלים מעשיים, המאפשרים להם להתמודד בהצלחה עם סוגיות מרכזיות בעולם התעסוקה המודרני כגון, איזון בית-עבודה, התמודדות עם לחץ ומשברים ודרכים לעידוד חדשנות.
להלן מספר דוגמאות לנושאים המוצעים כהרצאה, כסדנה או כיום עיון, תוך התאמה לאופי הארגון, יעדיו וצרכיו:
מחוסן נפשי לעוצמה ארגונית
איך בונים חוסן נפשי, וכיצד הוא משפיע על הצלחת הארגון? פעילות שמטרתה שיפור המוכנות ויכולת ההתמודדות האישיות בעת שגרה, על מנת לאפשר למנהלים ולעובדים להתמודד בהצלחה עם מצבי חירום ואירועים טראומטיים.
עבודה, בית, עבודה
המתח המתקיים בין קריירה למשפחה מוביל להיווצרות מתח ותסכול תמידיים. במסגרת הפעילות, נבחן כיצד ניתן לכונן יחסי עבודה המאפשרים התמודדות מיטבית עם אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני ארגונים כיום. כמו כן, נעניק לעובדים כלים ליצירת איזון בין סביבת המחיה לסביבת העבודה.
מוטיבציה .vs שחיקה
שחיקה מקצועית וחוסר מוטיבציה הם שניים מהגורמים המרכזיים לפגיעה ברווחת העובדים, וכתוצאה מכך בתפוקה הארגונית. במהלך הפעילות, נלמד לזהות סימנים לשחיקה ולמידת מחויבות ירודה ולפעול להתמודדות איתם ולמניעה שלהם, על מנת לשמר עניין מקצועי ולהעצים את תחושת ההזדהות עם הארגון.
מחוללים שינוי
מדוע אנו חוששים משינויים אישיים ומקצועיים? במסגרת הפעילות נלמד לזהות את הגורמים לחשש משינוי ואת הסימנים להתנגדות של עובדים לתהליכי שינוי ארגוניים. כמו כן, נקנה לעובדים כלים שיאפשרו להם להתמודד בהצלחה עם תקופות מעבר, ולמנהלים כלים לניהול שינוי ולריכוך ההתנגדות אליו.
העובדים כשגרירים
פעילות שמטרתה טיוב איכות השירות הארגונית. במסגרתה, נבחן כיצד מוגדרת מטרת השירות בארגון, נסקור את הבעיות הקיימות בתחום השירות ונרכוש כלים ליצירת תקשורת מקרבת בין עובדים ללקוחות. בין היתר, נבצע סימולציות הלקוחות מחיי היומיום של הארגון ונלמד את חשיבותה של שפת גוף.
במרבית המקרים, ניתן לבחור בכל אחד משלושת הפורמטים, על מנת לטפל בנושא הדרוש:
- השתלמות מקצועית מקיפה (3-5 ימים)– במסגרת ההשתלמות רוכשים המשתתפים ידע מקצועי נרחב ומגוון כלים מעשיים להתמודדות עם סיטואציות הלקוחות מהמציאות היומיומית שלהם.
- ימי עיון או סדנאות קבוצתיות ממוקדות נושא (1-2 ימים)– שילוב של סדנת עבודה קבוצתית וסדרת הרצאות, המקנות כלים לזיהוי הנושא הנבחר והתמודדות עימו ברמה הארגונית – החל מטיפול ראשוני ועד ליצירת שינוי.
- הרצאות ממוקדות נושא (1-3 שעות)– הרצאות קצרות וענייניות, שמטרתן להחדיר את הנושא הנבחר למודעות העובדים ולהעניק להם כלים בסיסיים לזיהוי שלו ולטיפול ראשוני בבעיות ואתגרים הנלווים אליו.
תנו לשינוי להתחיל.
צוות המומחים שלנו עומד לרשותכם. לפרטים נוספים ולתיאום פגישה, אנא צרו איתנו קשר.